Vägningsdags

Måndag igen vilket betyder vägning. Förra veckan hade jag gått upp och jag skrev aldrig in det i dagboken så vet inte riktigt hur mycket jag vägde men tror att jag gått ner lite mer än 1 kg denna vecka. Känns bra och jag hoppas det fortsätter neråt :) Har varit en del pendlande men idag visar vågen 55.7 kg vilket betyder att jag gått ner 9 kg sen jag började i januari. Jag vet att jag kunde gått ner mer om jag inte hade slutat räkna kcallördagarna men jag tycker det varit skönt att ha haft det så även om det gjort att viktminskningen gått långsammare. Nu har jag ju även i en hel veckas tid provat att inte räkna kcal alls och ska även göra på samma sätt denna vecka. Har jag ändå lyckats gå ner nästa måndag fortsätter jag utan kcalräknandet.

Kommentarer
Postat av: Christine

Vad duktig du är! Skönt att ha blivit av med 9 hela kilon :)

Ha en fortsatt trevlig vecka!

2010-05-24 @ 11:52:49
URL: http://mot57kg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0