Redo för promenad efter en riktigt god frukost

Ännu en ledig dag och jag har precis avnjutit en riktigt god frukost framför "Alla älskar Raymond". Denna morgon blev det mannagrynsgröt med en skvätt minimjölk. Gröten toppades med kvarg, hallon, blåbär, nougat och hackad sötmandel. Har blivit så mycket gröt så den liknar säkert många andra varianter jag testat. Skillnaden med denna är att jag toppade med nougat vilket jag aldrig gjort tidigare. Kommer garanterat använda mig av det fler gånger, det var riktigt gott och passade utmärkt ihop med bären. Till gröten blev det en skiva Crisp'n Light med lätt räkost, en skiva morotsbröd med apelsin- och kokoskeso, en kiwi och en kopp grönt te. Perfekt start på denna soliga dag! Nu blir det prommis med vovvarna.






Kommentarer
Postat av: Julia

Förstår att det var gott, nougat och mandel är ju mums :D

2010-05-06 @ 13:55:52
URL: http://juliacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0