God frukost framför Rachael Ray

Haft väldigt svårt att komma ur sängen den senaste tiden. Skulle upp vid 8 idag var det tänkt men så blev det inte. Vaknade av ett mess från Sebbe vid halv 10 och då lyckades jag äntligen kämpa mig upp. Blev frukost framför "Rachael Ray". Längesen jag hade frukt hemma så nu när man äntligen kunnat köpa hem lite var jag riktigt sugen så det fick bli fruktsallad. Använde mig av äpple, kiwi, apelsin och banan och åt salladen med lättyoghurt och hackad choklad. Till det blev det en skiva knäcke från ICA med isbergssallad, rökt skinka, tomat och gul lök samt ett kokt ägg och en kopp grönt te med smak av citron och ingefära :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0