God frukost efter goda nyheter

Åh, om ni bara visste hur glad jag är just nu! :) Den första tiden på Matchline är ju slut och det är dags att gå ut på praktik. För min del har det varit prat om en hundutbildning och praktik på ett hunddagis/butik. När jag fick höra talas om detta blev jag överlycklig men för någon vecka sedan fick jag veta att jag hade för hög frånvaro för att Matchline skulle vilja betala kursen åt mig. Kostar en del. Det skulle vara disskussion om det och idag väcktes jag av ett samtal från Ewa som berättade att de betalar den åt mig! Utbildningen drar igång i slutet av juni och håller på i en månad. Ska dit och hälsa på nästa fredag. HÄÄPPPIII!! :)

Till frukost kokade jag kanel- och aprikosgröt på rågflingor. Åt den med minimjölk och toppade den med müsli och rivet äpple. Till det en skiva Crisp'n Light med kiwi, en skiva knäcke med tomatpuré, isbergssallad, rökt skinka, tomat och gul lök samt en kopp örtte med smak av pepparmynta, Perfekt start på denna dag! :)




Kommentarer
Postat av: veronica

Grattis! Vad skönt att det löste sig =)

2010-05-27 @ 13:11:51
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0