Avnjutit en god frukost efter både tvätt och cyklande

Började morgonen med att köra igång två tvättar och efter det hoppade jag upp på cykeln en timme. Har varit och hängt upp tvätten i torkskåpet och nu är jag nyduschad och har precis käkat frukost. Idag provade jag att koka min grahamsgröt tillsammans med kanelstång. Det blev väldigt gott! Gröten åts som vanligt med en skvätt minimjölk och sen toppade jag den med lingonsylt, rivet äpple och hackade sötmandlar. Till det blev det ett kokt ägg med kaviar, en kopp grönt te med smak av citron och ingefära samt två skivor Crisp'n Light. Cream Cheese och kiwi på den ena och lätt räkost på den andra. Riktigt mööömsigt! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0