Plus på vågen :(

Då sitter man och trampar. Fan, vad sämst jag varit senaste tiden, visste att det skulle bli så efter att jag varit sjuk. Skulle cyklat igår men orkade inte gå upp så det sket sig. Idag visade vågen +0.6 kg vilket känns bajs. Men det är bara att köra på och hålla tummarna för att det börjar gå åt rätt håll igen. Håller mig i alla fall inom min kcalgräns så vet inte vad ökningen beror på. Pendlade upp och ner hela förra veckan och trodde det hade med mensen att göra men den har inte kommit =/

Kommentarer
Postat av: Miss*E*

Ja d var väl ett ta sen dom börja m d i affärena nu,d är ju alltid så tidigt..Men god var den :D

2010-03-03 @ 08:51:04
URL: http://ericadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0