Fruktfrukost

Idag blev det en mumsig fruktsallad till frukost. Använde mig av äpple, banan, apelsin, kiwi, mango och ananas. Salladen åts tillsammans med kanelkeso och det var riktigt gott!
 
När jag var yngre tyckte jag inte om ananas, provade det någon gång när jag var liten och har inte ätit det sen dess. Tills för några månader sedan då jag fortfarande jobbade på Gammel Tammen. Höll på med ett fruktfat och ananasen såg så god ut så var tvungen att prova. Föll pladask för denna underbart goda frukt och sen dess är det favortifrukten. En av dem i alla fall. Tänkt vad man gått miste om i så många år bara för att man inte vågat prova det på nytt lite tidigare, men bättre sent än aldrig ;)




Kommentarer
Postat av: Filibabba

åh vad gott! :)

2010-03-24 @ 09:17:08
URL: http://filibabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0