Egen kycklingburgare

Idag provade jag att slänga jag ihop en egen kycklingburgare till middag och det blev riktigt gott! Kommer garanterat göra den igen någon dag framöver. Använde mig av kycklinginnerfilé som jag mixade med ägg och lite matlagningsgrädde, salt och vitpeppar. Stekte kycklingen och la den på en skiva stekt formfranska och salladsblad. På det la jag sedan en röra på avokado, matyoghurt och vitlök och till sist tomat och smörgåsgurka. Serverade burgaren tillsammans med ugnsbakade morötter. Superenkelt, supergott och ett innehåll på endast 386 kcal. Blir 5/5 i betyg!




Kommentarer
Postat av: Louise

Fin du var:)

2010-01-19 @ 18:41:47
Postat av: Vicky

Väldigt fin blogg och den kycklingsmörgåsen ser riktigt god ut :) Ska absolut prova det någon dag :)



Kram

2010-01-19 @ 18:42:28
URL: http://keego.blogg.se/
Postat av: Vicky

Ja det ska jag absolut gör :) Avokado är både gott och nyttigt så det kan inte bli bättre =)



aaaw tack så mycket, favorittröjan kan man säga ;)



Kram

2010-01-19 @ 19:13:30
URL: http://keego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0