Veckans resultat

Då var ännu en måndag kommen, början på en ny vecka och ännu en vägning. Har lyckts hålla mig borta från fuskvägningen, okej inte helt. Har vägt mig tre gånger i veckan men det är bättre än varje dag. Har ätit godis både fredag, lördag och söndag. Det har varit chokladmums, muffins och brownie. Lite nojig var jag allt när jag ställde mig på vågen men vet ni vad? 59.9 kg. En minskning på 1.3 kg sen förra måndagen! Gissa om jag är GLAD? :D "När jag kommit under 60 kg och kan knäppa byxorna utan att de spänner åt så fläsket väller utanför byxkanten ska jag införa en glassdagonsdagar, så det så!" skrev jag förra lördagen. Nu ligger jag äntligen under 60 och jeansen kan jag knäppa igen. Använde dem till affären en dag men de sitter fortfarande lite för tight. Onsdagsglassen får alltså vänta lite, lite till. Nu är det bara 2 hg kvar tills jag är halvvägs från målvikten :)

Kommentarer
Postat av: Artemis

Bra! =)

2010-02-08 @ 17:05:59
URL: http://artemisliv.wordpress.com
Postat av: madde

fan va nice att det funkar nu då! kommer vara en helt NY sara man träffar sen :D eftersom jag inte träffat dig på länge menar jag :( buhuu

2010-02-10 @ 08:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0