Fortfarande sjuk och frukost på sängen även idag

Har precis vaknat och ska äta frukost. Eller har vaknat hundra gånger men nu tycker jag det är dags att gå upp och äta. Sovit lika dåligt som igår natt. Känner mig även lite febrig idag. Blev hängig efter att jag gått igår så idag tänker jag inte använda stegräknaren för jag vet att jag kommer pusha mig själv att gå de där sista 3000-4000 stegen fast jag inte borde om jag har den på mig. Den åker på när jag är bättre. Frukost blir det på sängen även idag. Tänkte prova en semelbulle som jag bakade igår. På den har jag hallonkesella och till det fruktsallad toppad med blåbärskeso och chokladbitar. "Excellence Raspberry Intense", har ni ätit den? Så sjukt god! Till detta dricker jag ett glas färskpressad apelsinjuice.  


En av de godaste frukostarna, synd bara att det gör så fruktansvärt
ont
att äta den :(


Kommentarer
Postat av: Linn

sv: ja hon är jätteduktig!



åh va gott det där såg ut=)

2010-02-16 @ 12:32:07
URL: http://linnnwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0