Stegräknare

Idag har jag använt min stegräknare för första gången. Fick hem den förra veckan men har inte installerat den förrän idag. Det rekommenderade antalet steg per dag är 10 000 och för lyckosam viktminskning bör man gå 12 000 - 15 000 steg om dagen. Idag har jag gått som jag brukar och det kommer jag göra veckan ut för att sedan räkna ut hur många steg jag i genomsnitt går per dag. När jag räknat ut det sätter jag upp hur många steg jag ska ha som mål att gå varje dag. Idag fick jag ihop 11 327 steg varav 7139 raska. Man kan även omvandla hur många steg min träning på motionscykeln motsvarar men dem räknar jag inte med.

Kommentarer
Postat av: sandra

prova det. det var riktigt jävla gott.

2010-02-09 @ 01:13:17
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0