Sjuk

Usch, känner mig riktigt dålig, orkade inte ens gå upp och cyklamotionscykeln och mår piss över det! Hade tänkt sätta mig men var ansträngande bara att ta sig ur sängen så tänkte att det inte var någon idé. Halsen värker, huvudet känns som det ska sprängas och det känns som någon gör tusen nålar över hela kroppen på mig. Har fått i mig frukost nu i alla fall. Idag blev det råggröt med mjölk, äpple och kanel. Till det en kopp te och en skiva limpa med sallad, ost, tomat, gurka och gul lök. Hoppas jag mår bättre redan senare idag! Vill inte paja träningen och viktminskningen nu. Skit.




Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Ja visst är Macarones gott, men hemskt söta :) hoppas du kryar på dig

Kram Lena

2010-02-11 @ 10:58:52
URL: http://www.metrobloggen.se/bakverk
Postat av: Bella

Hej! Jag är också med i viktklubb så vet hur tråkigt det känns när man inte kan träna. Men lyssna på kroppen och vila så kommer du snabbare kunna komma igång igen=)Krya på dig!

2010-02-11 @ 12:08:59
Postat av: Leia ♥

Det ska absolut inte tränas när man är sjuk!

2010-02-11 @ 12:51:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

du behöver inte träna varje dag ju, dessutom är din fettförbränning igång upp till två dagar efter att du tränat, så oroa dig inte

2010-02-11 @ 17:55:13
Postat av: Maximilianjessica

Very nice site. Well laid out.

2012-03-13 @ 13:11:21
URL: http://maximilianjessica.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0