Blåbär ♥

Tycker jag varit väldigt duktig idag! Tvättat, vikt tvätt, torkat ugn och spis, köksfläkt, kakel och skåpluckor. Sopat och skurat golv. Rengjort toaletten och badkaret. Ja, jag har nog gjort det mesta och det bästa av allt är att det var roligt =/ Fan har hänt, jag avskydde att städa förr och det är alla de som besökte mig i Skyttorp levande bevis på. Bara rensning och städning av kylskåpet sen tror jag att jag är nöjd. Hur som helst har jag precis ätit mellanmål och idag fick det bli lättyoghurt, fullkornsflingor och blåbär. Var längesedan jag käkade blåbär men det ska jag nog börja göra lite oftare, var sjukt gott :)


Ibland är det enklaste bland det godaste :)


Kommentarer
Postat av: M

Det ska jag :*D

2010-02-04 @ 20:47:39
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0