Kämpa, kämpa..

Vägning idag och det börjar kännas jävligt drygt. Visst, har gått ner lite, lite sen förra veckan men jag ligger fortfarande på + efter påskhelgen. Har inte bokfört vikten i dagbokenViktklubb eftersom jag inte ville lägga in ett så stort + jag legat på så minns inte riktigt vad jag vägde sist. Får väl ta och skriva in dagens vikt så jag har koll till nästa gång även om det känns jobbigt att behöva skriva in en ökad vikt. Har gått riktigt segt, legat på och pendlat på ungefär samma hela tiden men nu ska det väl förhoppningsvis släppa. Gäller bara att fortsätta kämpa och inte ge upp.

Nu har jag i alla fall varit ute med dogsen och tänkte hoppa in i duschen innan det är dags för frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0