Idag är en bra dag! :)

Blev en långprommis 3 timmar och 20 minuter idag :) Riktigt skönt trots att det varit molnigt och blåst en del emellanåt. Men vi har sluppit regn och kyla i alla fall! När jag kom hem såg jag att jag hade 2 missade samtal så ringde upp och det visade sig vara från en restaurang i Öregrund som jag sökt jobb på. Ska dit på intervjutisdag! :) 

Har precis ätit en tallrik lättyoghurt med flingor och en macka med äppel- och kanelkeso samt en kopp te. Nu tittar solen fram så ska ta mig ett glas cola och en cigg ute på balkongen innan jag tar tag i disken och traskar bort till affären.




Idag är en BRA dag, vet inte varför men känner mig
av någon anledning överdrivet glad :) Hoppas det
är lika bra med er denna härliga lördagseftermiddag!

Kram på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0