God brunch och På rymmen med Pippi

Dagen började med en tur på cykeln och en dusch som vanligt. Efter det har det plockats här hemma och nu har jag precis avnjutit en underbart god brunch framför TV:n, "På rymmen med Pippi":D Fick bli fruktsallad på äpple, apelsin och ananas med kokoskeso, hackad vit choklad, chokladsås och strössel. Till det blev det en skiva Aktiv Råg med Skippy och banan samt en med hovmästarsås och kallrökt lax. Blev dessutom ett kokt ägg med majonnäs och kaviar. Inte det smalaste alternativet kanske men är det påsk så är det! ;)

Tycker man kan få unna sig lite extra vid högtiderna även om jag inte ser påsken som något speciellt egentligen. Ska jag vara ärlig  har det småslarvats hela veckan och det lär synas vid vägningenmåndag men det får jag ta. Nästa vecka är det skärpning och noll tolerans som gäller!


Glad Påsk och kram
på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0