Saknar det där, saknar dig

Fredag idag, saknar att ha en mysig filmkväll med honom. Minns när han var på behandlingshemmet och hur lycklig jag var när det äntligen blev helg och vi skulle ses. Pain varje gång han skulle åka tillbaka och saknaden var stor men då kunde man iallafall trösta sig med att det bara skulle dröja en vecka innan vi sågs igen. Hur gör man nu? När saknaden gör så fruktansvärt ont och man vet att man inte kommer ses mer. Inte på det sättet iallafall. Saknar de fina "God morgon" sms jag fick varje morgon. Blev så glad av dem.

Vet inte hur lång tid det gått nu sen vi gjorde slut men mina känslor för dig är fortfarande lika starka, jag älskar dig så mycket och det gör ont att inte få vara med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0