Naas chillkväll med bira, kortspel och skönt folk

Nu trampas det på cykeln. Konstigt att jag sov bättre inatt och känner mig piggare idag än vad jag gjort de senaste dagarna med tanke på att jag inte kom i säng förrän runt 2

Blev kortspel och bira hos Maddepadde igår. Nikita hade jag lämnat hos Moa. Kom överens om att att hon skulle sova där så jag kunde stanna i Gottsunda över natten men hon började sakna matte för mycket så jag fick åka hem. Var hemma vid 1, skittrött. Somnade på bussen och missade hållplatsen. Ovanligt. Eller inte. Jajja, var en trevlig kväll iallafall. Skönt att komma ut och umgås med folk när man senaste tiden suttit hemma och deppat ner sig totalt.

Kommentarer
Postat av: Emmy

sv: Men det lät ju nte alls helt fel :-)

Med mig är det bara bra, hur är det själv? Sliten efter igår?

2010-09-29 @ 10:01:41
URL: http://emmymarie.blogg.se/
Postat av: Emmy

Förlåt vad dum jag är jag frågade ju det du skrev :-) Jag menade förstås Vad har du för planer för dagen?

2010-09-29 @ 10:02:40
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0