Memories

Haa, drygt. Varför utsätter man sig själv för detta? Lyssna på låtar som påminner om dig. Första låten jag visade dig, första låten du visade mig. Minns att jag spelade sönder "Made of Glass" med Trapt första kvällen vi träffades. Du visade mig "Jolene" med Dolly Parton. Minns att du sa "Vad söt du är" Minns att jag var lycklig som singel då men att jag kände att det var något speciellt med dig, något som fångade mig. Ville inte slänga mig in i något men snacka om att jag hoppade i taket av glädje när du ringde mig två dagar efter det :) Vi bestämde att ses igen. Och igen. Och igen. Och några gånger till. Sen var du min. Jag var lycklig. Nu sitter jag med söndertrasat hjärta.

Älskar dig
nu och för alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0