Jävla Malin och jävla Cina

Fäään, vill att Malin ska åka hem till Kenneth så hon kan ladda upp gårdagens bilder någon gång! Sen vill jag ha tag i Cina så jag kan be henne langa över bilderna från hennes kamera också. Fast egentligen vet jag inte om jag verkligen vill se dem, hähä. Tråkigt att man inte har en egen kamera, skulle låna mammas men den glömde jag förstås där. För andra gången. Suck. Mår illa. Brukar klara mig från baksmällan men idag mår jag inge bra alls, buhu! Ska ta och göra en tonfisksallad nu tror jag, sätta mig framför TV:n och bara dega!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-26 @ 19:45:37
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0