Läskiiig dröm :(

Fan vilken läskig dröm jag hade inatt. Drömde att jag satt på upptåget med mina syskon Nicklas och Malin. Minns inte vart vi skulle men resan tog en evighet och vi började oroa oss över att vi tagit fel tåg eftersom vår "linje" inte fanns med på kartan. Satt två män där som vi pratade med men när vi äntligen skulle av tyckte jag de verkade skumma så sa åt de andra att inte vara i närheten av skummisarna. Vi gick av och började promenera. Skulle ringa mamma men kom inte fram och när jag vände mig om var Nicklas och Malin borta. Jag började ropa och gå tillbaka så fick jag syn på skummisarna och mina syskon. Skummisarna kom emot mig och jag gjorde allt för att försvara Nicklas och Malin. Blev blodbad med både kniv och pistol. Haha, sjukt. Vilken äcklig jävla känsla man hade i kroppen när man vaknade. Och svinkallt var det! Tur jag hade Nikita intill mig som jag kunde krama om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0