Fucking drama

Faan, vilken jävla skit. Varit massa cpknas sen i måndags och det gör med både ledsen och förbannad. Tack kusinvitamin Maddepadde som gjorde mig sällskap i måndags och tisdags. Du gjorde dagarna lite enklare. Kul att du äntligen fick arslet ur vagnen och tog dig ut till buschen! Moa har varit snäll och hjälpt mig massor också, tack tjejen! Sen finns det ju en del andra man bara vill skjuta skallen av men vi låter bli för att slippa ännu mer knas.

Med Seb har det varit upp och ner. Vet inte hur många gånger jag och han gjort slut men det är väl hundrade gången nu eller något. Han gör fel, jag gör fel. Som han säger är väl vårt förhållande så pass sönderbråkat att det inte går att göra något åt längre. Tråkigt men vad ska man göra?

Älskar dig och saknar dig din mupp, det vet du!


Kommentarer
Postat av: Moa Morell

<3<3

2010-11-04 @ 16:55:06
URL: http://moamorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0