Godis i stora mängder

Denna helg har jag varit överdrivet sugen på godis och det har ätits i massor. Faktiskt har jag gjort mig en liten skål även ikväll trots att jag skulle låta bli. Får se vad vågen visar imorgon. Hoppas på ett minus trots allt godisätande. Har ju hållt mig inom min kcalgräns ialla fall. Typ. Det är första helgen som jag stoppat i mig lite smått och gott som jag inte bokfört på Viktklubb men har jag överskridit min gräns kan det inte vara med många kcal så jag håller tummarna för ett minus. Nu ska jag ta ut hundarna en snabbis sen kryper jag i pyjamasen och upp i soffan med lillskiten, godisskålen och en kopp te för att titta på "Ballar av stål".




Kommentarer
Postat av: DJUSTD

fin blogg du har! :)

2010-03-14 @ 23:59:57
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0