Tagit en låång sovmorgon efter en bajsdag

Igår var en riktig bajsdag, vad som hände behöver vi inte ta här men det var en sån dag man bara vill glömma bort. Hade ingen lust att sitta ensam hemma så när Sebbes mamma frågade om jag ville komma dit var det inget att tänka över. Åkte ut dit några timmar, satt och snackade och tog några glas vin. Kändes bra att få prata med henne.

Idag har jag varit skitseg och kom inte upp förrän strax efter halv två. Kan inte minnas när jag gick upp så sent sist. Känner mig fortfarande hängig men ska ta hand om disken och hoppa in i duschen och se om man mår bättre. Städa ska jag försöka orka med också eftersom jag inte hann med det igår.


Hände en liten olycka igår och efter den ser man ut såhär.
Mysigt va..? :)


Kommentarer
Postat av: susanne wettervik

Tack själv Sara alltid lika trevligt när du kommer

2010-06-02 @ 08:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0