Överlevt utan dator, hur är det möjligt? :)

Har inte kunnat blogga något, sovit hos mamsen sen i torsdags och inte haft någon dator. Tänk att jag överlevt! :) Tokförkyld så snoret rinner och halsen värker. Mys! Var med mamma på stan idag. Hon var snäll och bjöd på kinabuffé, gött! Skaffade en ny lur, den gamla är helt paj. Displayen är förstörd så man ser ingenting. Skönt med en fungerande telefon nu i alla fall. Ska bara försöka förstå mig på den. Sen. När jag orkar :) Blev en dyr resa från Skyttorp, skulle betala med SMS-biljett och eftersom jag inte fattade något blev jag helt stressad och råkade beställa vuxenbiljett istället för ungdom. Inte nog med att det blev EN vuxenbiljett. Nej, TVÅ råkade jag beställa. Skajan - Österby 180 kr, jippie! Jajja, Carro har precis kommit så ska väl logga ur, slänger upp lite bilder från dagarna hos familjen senare ikväll eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0