Grillning i Stadsparken med mamma och c/o

Strålande sol när man vaknade och kände att jag inte hade någon som helst lust att sitta hemma. Tog med mig Wilda och åkte in till Uppsala där jag träffade mamma, Emelie, Emma, Robin och Peter i stadsparken :) Grillade köörv och oxfilé så idag har jag fettat mig med både oxfilé i bröd, potatissallad, korv med bröd och räksallad, nougat och en donut! Varit en riktig tjockishelg det här, hähä. Hann precis bli klara och färdigpackade innan det började spöregna. Var helt dyngsura när vi kom fram till stationen. Så kan det gå! Hade riktigt trevligt i alla fall, kul att träffa de jävlarna :)
















Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA! Robin i vagnen :D

2010-06-07 @ 16:43:39
URL: http://corruptedlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0