GRATTIS MALIN!! ♥

Sitter hos faster och kusin i Gottsunda. Jävla stenåldersdator, ser ut som en jag vet inte vad :D Men men, man ska väl inte klaga, kommer snabbare åt det jag vill än på min laptop. Lillasyster Malin fyller 17 idag så det blir EMOPARTY =) Inga som kommit ännu men har tjuvstartat med både vin och smörgåstårta som faster gjort. Hon är riktigt bra på det ;) Fattar inte att tiden går så fort som den gör. Malin, 17 år, helt sjukt, GRATTIS!! :)


ÄLSKAR DIG
och det hoppas jag
du förstår även om jag är dum :)


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA "emoparty" din bitch :D

Tack så mycket :D älskar dig också fast du är en fitta ibland <3

2010-07-26 @ 19:12:45
URL: http://corruptedlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0