Frukostöl hos Cina

Sitter hos Cina med min frukostdryck, en öl. Haa. Gick hit och sov inatt. Träffade henne och tog några glas vin igår eftermiddag och sen åkte hon iväg till Öregrund där hon fortfarande är. Lämnade mig helt ensam, buhu :) Sprang över till Bosse och lånade ägg och socker och bakade kladdkaka mitt i natten med Sebbe. Blev lite småtjafs så bestämde mig för att gå hit istället. Har pratat nu och han är påväg till affären så ska möta upp honom där. Knas det har varit mellan honom och mig den senaste tiden men jag älskar honom så kotroligt mycet och jag hoppas, hoppas verkligen att vi hittar tillbaka till varandra igen..

Kommentarer
Postat av: Johanna

SV: Hah.. Men det är så ibland med bloggandet.. Ibland så orkar man helt enkelt inte och ibland så är man inne flera gånger om. :)

2010-07-25 @ 18:56:55
URL: http://johannaaolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0