Vafan, jag gjorde det IGEN!

Skit! Håller på att förbereda lunchen till imorgon. Har börjat göra det kvällen innan nu när jag ska gå ner så jag kan föra in allt i dagboken och planera in morgondagens alla måltider eftersom det tar sin lilla tid. Stekte på kycklinginnerfilé som jag tänkte ha tillsammans med en avokadoröra i baguette. Mitt i alltihopa kom lilla Fuji in i köket efter att ha vilat så tog ut henne på en snabbpiss och när jag kom in hörde jag hur Wilda stod och mumsade. "NEJ". Sprang ut i köket och ja, kycklingen var borta. "Jaha, bara att steka en ny" tänkte jag och när jag höll på steka andra kycklingbiten upptäckte jag att även baguetten var borta. Jävla hund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0