Panta flaskor

Jävla Bredbandsbolaget. De har dragit 900 kr för mycket från mig. Dessutom skulle jag få denna månad gratis eftersom jag haft massa krångel så de har tagit sammanlagt ca 1100 kr som jag hade räknat med att jag skulle ha. Pengarna kommer inte förrän på torsdag så idag får jag ta fram pappkassen med pantflaskor, inte mycket men det är alltid något. Har suttit här och klurat på vad som är viktigast att köpa hem. Brukar äta havregrynsgröt eller filmjölk till frukost och har inget av det hemma så det var tur att jag hittade receptet på grahamsgröt och tyckte om den så jag kan köra på den. Behöver bröd men kom på att jag kan baka eget, woho. Hittade ett recept där endast jäst saknas så det blir billigt och bra ;) Har kyckling, fiskpinnar och lax i frysen så det får bli frukt, grönsaker och förhoppningsvis något pålägg för mina sista kronor.

Nej nu ska jag traska iväg, egentligen skulle man vilja sätta en pappkasse över skallen, hatar att panta. Så jävla pinsamt. Haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0