Nyårsafton

Hade ett riktigt bra nyår. Mickis och Danne bjöd på gott käk och efter det gick det bara utför, haha :P Hade köpt en liter vin som jag skulle ta det lugnt med hela kvällen men enligt Sebbe var det slut efter högst två timmar och efter det fyllde jag glasen fulla med Whisky och drack. Skålade med champagne och vid 1 drog jag och Sebbe till Älvsjö. Hade plockat med mig en öl men den hade han kastat i buskarna och efter det han berättat var det lika bra kanske. Det hade jag däremot inte tyckt . Han berättade att jag hade sagt att jag var arg honom för att han hade kastat den och att jag sagt åt honom att gå in i buskarna och hämta den men det jag minns det inte. Hade ramlat 2 gånger på vägen till tunnelbanan och när han frågade vilket tåg vi skulle ta fattade jag knappt vad han pratade om. Tur att han var nykter och med mig, hade fan inte hittat hem själv. Minns att jag ramlade ur sängen. Fy fan. Men kul hade jag!

Jag och Madde

 

Mickis och jag


PUSS!!

 

Kroken, haha ;)

 

En glad Danne

 

Tommy och Madde

 

Min älsklingsbajs!!

 

Sebastian

 

MUU!!

 

'

PUSS på min älskling!

 


Kommentarer
Postat av: madde

hahah tyckte allihopa glömde att ta det lite lugnt... men roligt va det iaf! :D

2010-01-04 @ 07:51:50
Postat av: Sandra

Åååh så sött =)

2010-02-17 @ 13:09:27
URL: http://kollektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0