Idag har varit en bra dag :)

Känner mig glad idag, har varit en bra dag. Var till soc i Östhammar och passade på att träffa pappa. Hade inte träffat honom sen mitten av sommaren, vi är båda för lata för att åka iväg trots att vi inte alls bor långt ifrån varandra. Var verkligen på tiden. Vi gick till ett café, min kusin Micke var också med. Fanns massa frestande godsaker men det var faktiskt lättare att stå emot frestelsen än vad jag trodde att det skulle vara. Jag nöjde mig med en kopp te trots att både pappa och Micke mumsade på varsin chokladboll med strössel. Satt och pratade lite skit och sen gick vi till Rospinglan och spelade bort lite pengar och efter det gick vi till ICA så jag kunde handla. Äntligen pengar. Fick träffa pappas nya tjej Mia för första gången och det var trevligt. Supertrevlig och pratglad. Urgullig tjej! Kändes skönt :)

Men nu mina kära läsare är det dags för mig att hoppa i säng,
imorgon kommer Sebbe hem. Längtar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0