Håller tummarna!

Har aldrig varit med om att det ska vara så knepigt att få en hund rumsren som det är med Fuji. Hon har varit här i ca 2 månader nu och hon både kissar och bajsar fortfarande inomhus och det blir ju tyvärr inte enklare ju längre tiden går. Det går upp och ner, enda dagen går det hur bra som helst och andra dagen går det åt helvete och det känns då helt hopplöst. Idag har varit en av de bra dagarna, hon väckte mig strax innan 5 imorse och ville ut och både kissa och bajsa. Brukar inte vara sådär jättekul att bli väckt innan 5 på morgonen och tvingas stiga upp ur den varma sängen för att gå ut i kylan men jag kunde inte annat än att vara glad. Inte en enda olycka inomhus på hela dagen, håller tummarna för att det fortsätter så nu! :)


Kommentarer
Postat av: Simone

En del hundar kräver mycket mer tid :) Men jag har sett en del behandla hunden helt fel också :/ Skälla på den om den gör något inne istället för att tyst bara lyfta upp och bära ut den.. en del ska då inte ha hund:(

2010-01-20 @ 00:30:06
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Hälsporren

Aj då. Upp i kylan för hundpromenad... Det är därför jag aldrig har skaffat hund....

2010-01-20 @ 11:03:46
URL: http://halsporre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0