Bröderna Lejonhjärta

I lördags åkte jag och Sebbe in till stan och mötte upp Mickis och Danne vid Stadsteatern. Moster Petra hade gett mig biljetter till Bröderna Lejonhjärta. Inte varje dag man går på teater så hade sett fram emot föreställningen och den var bättre än jag förväntat mig. Tycker det var jättekul, är ju en otroligt stor skillnad från när man går på bio. Blir nog mer teater för min del nu framöver. Riktigt kul! Var tänkt att jag skulle åka hem efter teatern men pratade med Sebbes mamma och hon var så snäll att hon kunde ta hundarna en dag till så jag kunde stanna ännu en natt så åkte med Sebbe tillbaka till Älvsjö. Låg och kramades största delen av eftermiddagen och kvällen :) Har jag nämnt att jag är kär? ;P

Nej nu måste jag hoppa i säng. Fattar inte att jag sitter uppe än, ska ju provjobba imorgon! Måste upp vid halv 8 så blir inte många timmars sömn :(

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: madde

du är riktigt kär och det märks! :D<3

2010-01-04 @ 07:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0