Tungt

Vårdcentralen i Österbybruk idag. Moa var snäll och tog hand om Nikita sålänge. Efter det var det dags att säga upp lägenheten så gick hem och hämtade kontraktet. Kändes tungt som fan att ha det framför sig. Många minnen. Minns hur glad jag var när jag skulle skriva på kontraktet, när jag och Sebbe skulle få en ny start. Men men. Gick och hälsade på Bosse en sväng, tog några glas vin och sen drog jag hem och packade ner lite saker som sedan hamnade på balkongen. Tack Moa för att du var med! Jobbigt att göra det ensam. Lättare kändes det ju knappast när man hittade något i sovrummet som kunde varit mitt men som inte var det. Eh, precis vad jag behövde! ELLER INTE!

Jobbigt, riktigt jobbigt. Meeen som alla säger, jag får skylla mig själv. Skylla mig själv? För att jag älskar en människa över allt annat? Ja, det är ju verkligen något man styr över.

God natt!


Kommentarer
Postat av: MoaMorell

Så lite så gumman! han är seriöst sjuk! så som han håller på så gör man inte!<3

2010-09-02 @ 11:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0