På tok för mycket alkohol

Igår dracks det alldeles för mycket och det var helt pain att ta sig hem. Hade gärna sovit över hos Madde men har ju hundarna. Drack nästan en liter vin och så shotades det Goldstrike. Hade inte druckit sen nyår så det var alldeles för mycket.

Var nära på ta en taxi från tågstationen men chauffören sa att det skulle kosta 900 kr. Helt sjukt. Har fan åkt enda från Gottsunda förut och då har det gått på 500 kr så vetefan vad han babblade om. Fast det var väl lika bra kanske, hade det gått på 500 hade jag säkert tagit en och det har jag verkligen inte råd med men det hade jag ju skitit i igår. Var så jävla trött och ville bara hem. Höll på somna inne på tågstationen, fick vänta en halvtimme på bussjäveln. Somnade på bussen så missade min hållplats. Tur att Österbybruk är sista hållplatsen så man inte vaknade upp någon annanstans. Men en bit är det att gå från busstationen. Har annars en busshållsplats väldigt nära så det kändes skitjobbigt att man missat den.

Kommentarer
Postat av: Iverrebekka

Great page I will be a return visitor!

2011-02-28 @ 12:57:07
URL: http://iverrebekka.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0