H&M, inget för mig

Då har man testat H&M. Väldigt trevliga och hjälpsamma människor som jobbade där men av någon anledning kändes det inte rätt för mig. Jag har ingen aning om vad jag ska eller vill göra. Det kändes alldeles för stort och inte alls som min grej. Nu vet jag inte om det kändes extra jobbigt pga all skit runtomkring men jag sa som det var. "Det känns inte rätt." De tyckte det var tråkigt eftersom de varit väldigt nöjda med det dem sett på den korta tiden. På bara två timmar hade de hunnit bli väldigt imponerade av mitt arbete och sa att jag skulle åka hem och fundera och återkomma imorgon. Ska känna efter och se hur det känns imorgon. De är iallafall villiga att ge mig en chans till om jag vill det. Vad surt det känns, har känts så himla bra men så bara rasade det efter att jag varit där ett tag =/

Kommentarer
Postat av: veronica

Jag tycker du ska ge det en chans till. Men vill du absolut inte så kanske det är bäst att vänta på nästa utmaning. Låter som ett kul jobb i alla fall =)

2010-04-29 @ 16:49:33
URL: http://dreamingvera.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag håller med föregående talare, alltid värt ett till försök! om inte gött med lite erfarenhet och kanske trevliga kollegor :) och som sagt, om det inte blir bättre så kan man alltid sluta :) pepp i massor på dej!

2010-04-29 @ 21:50:08
URL: http://indiebiffen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kanske känns det bättre när du kommit in i jobbet mer? Men svårt det där, man ska ju trivas med det man gör. Eller kan du hoppa på det tillsvidare och söka annat under tiden?

2010-05-01 @ 00:07:04
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0