Helvetesintervjun

FAAN!! Har precis kommt hem från Uppsala. Varit på intervjuH&M och jag fattar inte varför ALLT ska gå åt helvete! Började med att jag kom 20 minuter sent och eftersom jag inte hade någon telefon med mig kunde jag inte ringa och meddela min försening. Bad om ursäkt när jag kom fram och de såg lite irriterade ut. Tackade ja till en kopp te vilken jag inte skulle ha gjort eftersom jag spillde ut hälften på han som intervjuade mig. När han sen frågade lite om mitt privatliv, intressen och sådant kom frågan "Bor du själv?" och då började jag tokböla. Slutade med att han sa "Vi hör av oss". SKIT.

Nej, nu skojar jag bara, hihi. Det gick faktiskt bra. Självklart kom alla jobbiga frågor som "Vad vet du om H&M?", "Vad kan du tillföra företaget?", "Dina bra egenskaper", "Dina mindre bra egenskaper". Är glad att vi gjorde den där uppgiften med frågor som kan dyka upp på en intervju på Matchline för ett tag sedan. Trots att jag trodde det inte gått något vidare bra så vill de att jag kommer och provar en dag imorgon! :D Känns riktigt bra och jag hoppas att jag går därifrån med samma härliga känsla i kroppen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hahahahahaha! xD Jag trodde verkligen du gjorde bort dig, men inte vågade berätta för mig via smset xD Haha, jävla luriflax! :D

2010-04-28 @ 12:50:45
URL: http://dannydee.bloggagratis.se/
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

Guuuuuud hur lurad jag blev där, haha!

Kul att det gick bra! :D

2010-04-28 @ 14:17:19
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Ebbsi

Fy fan vad du skrämde mig! var på väg mot moppen och komma och trösta dig, shit! Men vad kul att du får provjobba, lycka till gumman :) <3

2010-04-28 @ 15:16:47
URL: http://treglassaft.blogg.se/
Postat av: Camilla

hahaha..vad du skräms! Men kul det gick bra! ha så kul nu imorgon :D

2010-04-28 @ 19:06:44
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: ekkat

Haha ah fan cp du skrämde upp mig med! haha som jag sa på msn trodde fan att du ljugit för mig först när jag ba läst första halvan jag ba vafan gör hon så för? haha men sen läste jag vidare o förstod att du ba drev :P haha din jävel! Men lycka till imorn! Hoppas du gillar jobbet och att du får d! :D <3

2010-04-28 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0