Ben & Jerry's Peanut Butter Cookie Dough, andra försöket

"Vaniljglass täckt med choklad och fylld med jordnötssmör och kakdeg, det kan ju bara inte bli fel" tänkte jag när jag fick höra talas om en av GB's nyheter. "Ben & Jerry's Peanut Butter Cookie Dough". Dock blev jag besviken när jag provade den förra veckan. Efter att ha läst allas recensioner om glassen började jag fundera om det var mig eller glassen det var fel på. Var bakis när jag provade den och tänkte att det måste ha med det att göra eftersom jag blev smått illamående efter att ha ätit den. Bestämde mig därför för att ge den en ny chans vilket jag precis gjort och nu förstår jag varför alla gett den 5/5 i betyg. Riktigt, riktigt god. Dock tycker jag att 26 kronor är lite väl mycket att betala för denna kcalbomb med ett innehåll på hela 360 kcal4.5/5 får den av mig! :)




Kommentarer
Postat av: Anna

Hur många kcal innehåller den?

2010-04-11 @ 16:43:13
Postat av: Sara

SV: Hej Anna!



Jag vet faktiskt inte hur många kval den innehåller då jag inte räknat dem idag så har inte kollat. Du kan säkert googla fram det. Ska ut med lillvovven nu men kan se om jag kan få fram det senare ikväll om du inte gjort det. Ha det bra sålänge!



Kram!

2010-04-11 @ 18:41:06
URL: http://milktonium.blogg.se/
Postat av: Ebbsi

Visst är den god? Love it!

2010-04-11 @ 22:04:33
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0