Skogen

Sitter här och käkar lite frukost. Har precis varit ute med hundarna i skogen. Gick åt andra hållet idag och blev irriterad över att det kör bilar exakt överallt. Så såg jag en stig som ledde in i skogen "JAAA, äntligen!" tänkte jag och började följa stigen. Efter några meter såg man inte stigen längre. Det var bara mossa, lera, mossa, hala löv, mossa och mer MOSSA. Jag tyckte inte om mossan. Tyckte den var läskig, eller den gjorde så skogen kändes läskig. Wilda fick fnatt och började dra som en galning så jag höll på halka på löven flera gånger. Pinnar överallt. Det var inte heller någon bra promenadväg. Går aldrig in dit igen, sprang nästan sista biten för höll på att pissa på mig av rädsla. Blev lite svettigt.

 

Kommentarer
Postat av: Madicken

Ha en bra dag! :D

2009-11-26 @ 14:41:37
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket!

Det är såna som dig som gör mig stolt att jag vågar skriva!<3

2009-11-26 @ 16:09:55
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0