Orka rulla liksom

Haha, vet ni hur äcklig jag precis varit? Satt här i min ensamhet och blev sjukt sötsugen men har inget hemma och affärerna stänger 21. Men så tänkte jag att något måste jag väl ändå kunna slänga ihop och upptäckte att jag hade alla ingredienser till CHOKLADBOLLAR! Slängde ihop smeten men så tänkte jag "varför rulla?". Extra jobb liksom. Så jag satte mig framför datorn och började sleva i mig chokladbollssmet med en sked ur den blåa bunken. Känns som det blir extra tjockisvarning bara för att man inte rullar. Plus att man sitter framför datorn och äter. Fan vad äcklig och onyttig jag känner mig. Haha. Nej, nu ska jag dricka mer COLA!

Kommentarer
Postat av: madde

mmmmmmmmmmmmm tjockis grejer!!!!! :) :)

2009-11-29 @ 12:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0