Julknäcke

Fick precis mess från Ecat där hon frågade

"Har du gjort julknäcke någon gång?"

"Nej" svarade jag.

"Är du säker? Vad var det du gjorde med apelsinsmak förut då?" frågade hon då.

fattade jag vad hon menade. "AHAA!! Ja, jag har gjort KNÄCK!!" Fan trodde hon pratade om något jävla knäckebröd. HAHAHAHA, fett dum hon är ibland.

Sen började hon fråga om formarna funkar för att hennes blev helt mongo när vi var små sa hon. Men haha, använder man knäckformar är det väl klart att det funkar. Hon bjöd mig på en knäck en gång. I en BULLFORM!! HAHA.

Nej juste, affären var det.


Kommentarer
Postat av: ekkat

HAHAHAHAHAHAH fuck u! :(

2009-11-29 @ 19:43:33
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAH!! BULLFORM! :'D

2009-11-30 @ 18:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0