Jiiiiiiinsen her aj com!

Enda sedan jag skrev föregående inlägg har jag gått runt med den där jävla ångesten. Nu ska jag för i helvete klara av det här. Jag SKA få bort den där äckliga  putma hängmagen och jag SKA i de där jävla kläderna igen! Tänkte föra ett Mat- och motionsdagbok här på bloggen. Kanske det kan hjälpa mig på traven lite. Har tyvärr ingen våg men ska se om någon har en att låna ut. Skulle vara bra om man kunde hålla koll på om man går upp eller ner ;P Tills vidare får jag hålla koll på det genom att mäta midja, stuss och lår tänkte jag.

Kom gärna med lite viktminskningstips :)



Kommentarer
Postat av: ekkat

hahaha vettu vad du kan göra..KOLLA TVÄTTSTUGAN EFTER EN VÅG?! HAHAHAHA



YOU KNOW WHY!!! hahaha kan fan inte få nog av klippet hahahaha :P



http://www.youtube.com/watch?v=Ksdes1RjLRo

2009-12-01 @ 01:14:12
Postat av: Anonym

HAHAHA Ecat! För en gångs skull kom något smart ur din mun. Skulle inte förvåna mig om det fanns en i tvättstugan!

2009-12-01 @ 08:41:48
URL: http://lktonium.blogg.se/
Postat av: ekkat

hahaha käften va då för en gång skull jag kommer alltid med nått smart ;)

2009-12-01 @ 18:03:09
Postat av: Isaac

Jag gick ner 42 kilo genom att promenera en mil varje dag i tre-fyra månader och bara käka kycklingsoppa utom på lördagar. Vet inte omd et är en så kul bantningsmetod men den funkade :)

2009-12-01 @ 22:56:52
Postat av: Sara

Tack för tipset men tror inte jag skulle klara av det :P Starkt gjort av dig i alla fall!

2009-12-01 @ 23:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0