Förlåt men ibland är jag faktiskt bäst.

Jag hade tur, tvättstugan var ledig. Först hoppades jag lite på att den inte skulle vara det så jag skulle slippa städa men nu när det är gjort känns det skönt.

När jag stod här mitt i sopandet upptäckte jag hur fläckigt golvet var efter Fujis kiss- och bajsolyckor. Snusk, tänkte jag men så kom jag på att jag sett en skurmopp i tvättstugan så lånade den och en skurhink. Hittade till och med Ajax allrengöring! Sen var jag tvungen att låna toalettborsten också. Tänk vad bra en tvättstuga kan vara mer än till tvätt. Fuji ville mörda både sopkvasten och skurmoppen och hon gjorde så jag lyckades spilla ut halva skurvattnet. Fan vad jag önskade att jag var kompis med Pippi Långstrump då så hade jag kunnat låna hennes de där skorna med borstar som hon åker runt på och skurar golvet med.

Juste satte till och med upp gardiner.

Ja förlåt, men ibland är jag faktiskt bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0