Smarties eller Nonstop?

Satt och pratade pepparkakshus med Mikaela idag och så kom jag att tänka på mammas fina hus hon brukar göra med massa glasyr och Nonstop på taket. Snacka om att man blev sugen! Så kom jag att tänka på Smarties och började undra vad det var för skillnad, de ser ju likadana ut. Och det tog Mickis reda på åt mig så nu är jag glad hihi. Skillnaden är att Smarties är sötare, kul va? Haha. Bored. Smarties kom före NonstopNonstop är bara en liten härmapa som inte är lika söt. Undrar om de kände sig smarta när de kom på Nonstop. Det är ju som att göra typ Dumle lite mindre söt och tjäna massa på det. Tur att det inte var tvärtom, att Smarties kom efter Nonstop, det hade sett lite korkat ut. Undrar förresten vilka som är godast, kanske man ska ta reda på det på lördag när det är dags för lördagsgodis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0