Sara blir BLOND!!

I alla fall för i någon timme :) Vaknade imorse och var så sjukt trött på min utväxt så bestämde mig för att färga håret. Har kört med svart de senaste gångerna men ville testa något annat denna gång. Gick till ICA. Självklart har de inget stort utbud av hårfärger eller märken men när jag fått en sak på skallen brukar jag inte kunna vänta och mycket längre än till torget kan jag inte ta mig. Fick bli en färg som heter "Warm Chocolate". Tänkte att det är lika bra att bleka det först för att det ska bli något resultat av den bruna färgen så nu sitter jag med håret fullt av blonderingsmedel. Kunde inte heller låta bli att störa mig på luggen som blivit för lång men har ingen sax så fick kapa den lite med en rakhyvel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0