Mission: Jeans, dag 6

IDAAG HAR JAG RÅKAT ÄTA 5 KG GODIS OCH EN HEL PÅSE CHIPS!! Jag orkar inte hålla på cykla längre!! Nää, skojar bara. Tycker faktiskt att det känns riktigt bra. Imorgon förmiddag blir det dock bara ett pass på motionscykeln. Ska på intervju och vill inte stressa så tänkte att jag skippar passet efter frukost. Får se om man hinner med det på kvällen istället :)

Såhär har dagen sett ut

Motionscykel: 50min
Frukost: Lättfil med fullkornsflingor och skivad banan, en skiva Wasa Delikatess med ost och tomat, ett glas apelsinjuice
Motionscykel och styrkeövningar: 70 min
Lunch: Två skivor Wasa Delikatess med rökt lax och kokt ägg, en apelsin
Promenad: 40min
Middag: Kycklingfilé (ovanligt? kommer fan förvandlas till en kyckling snart) med tomat- och avokadosallad, pressad citron och solrosfrön
Kvällssnacks: Ett äpple, en kopp örtte

Nu ska jag kissa Wilda en sista gång och sen ska jag ringa älsklingen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0