Mission: Jeans, dag 4

YES. Fjärde dagen, går ju riktigt bra det här. Haha, eller jag hoppas det! Kanske går upp massor istället för ner, fan vilken besvikelse det skulle vara. Det visar sig om några dagar :)

Fredag idag så har unnat mig en kopp varm choklad och två (små ;P) glas Coca Cola Zero.

Motionscykel: 50min
Frukost: En kopp varm choklad, två skivor limpa med ost, ett kokt ägg och en apelsin
Motionscykel: 50min
Lunch: Två skivor Wasa Delikatess - en med KESO och avokado och en med Kesella Lätt och rökt lax, ett glas apelsinjuice
Middag: Kyckling (IGEN!) med fullkornsspaghetti, två glas Coca Cola Zero


Kommentarer
Postat av: ekkat

hahah kom o tänka på när jag läste att du åt ett kokt ägg att du förut när du va yngre och bodde härborta kunde du ju inte ens d hahahahahahahhahahaha ett mirakel att du lärt dig laga mat annars hade du inte överlevt xD

2009-12-06 @ 02:27:27
Postat av: ekkat

en till sak..blää på lax!!!

2009-12-06 @ 02:28:17
Postat av: Sara

Hehe överlevt hade jag nog gjort. Krväs inte mkt för att göra mackor och äta sallad inte sant?



Och vilken tur att det är jag som ska äta laxen och inte du eftersom jag tycker det är bland det godaste som finns ;)

2009-12-06 @ 09:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0