Mission: Jeans, dag 3

Då har tredje dagen passerat och det har hittills gått bra. Får hålla tummarna för att det fortsätter så, de senaste försöken till viktminskning har hållt ca 2 dagar, haha. Har inte lyckats få tag i en våg ännu men har mätt lite här och där, på söndag tänkte jag mäta igen för att se om man ser något resultat.

Motionscykel: 50min
Frukost: Lättfil med fullkornsflingor, 1 skiva limpa med skivad banan, 1 glas apelsinjuice
Motionscykel: 50min
Lunch: Kycklingfilé med tärnad tomat och avokado, pressad citron, solrosfrön och KESO
Mellanmål: 1 äpple
Promenad: 40min
Middag: Fullkornsspaghetti med rökt lax och Kesella Lätt
Kvällssnacks: 1 apelsin

Kommentarer
Postat av: f

haha (a)

2009-12-03 @ 20:44:57
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0