Mission: Jeans, dag 18

Oj, fastnade när jag satt och surfade efter kalorisnåla recept. Vet inte hur många timmar jag höll på med det men har hittat en hel del intressant jag ska testa :)

Såhär har det i alla fall sett ut idag :)

Motionscykel: 60min
Frukost: Havregrynsgröt med minimjölk och en banan, en kopp grönt te
Motionscykel: 70min (+lite magisar)
Lunch: En skiva rågbröd med färskost och en skiva kallrökt lax, en skiva Wasa Delikatess med KESO och ett kokt ägg, ett äpple
Mellanmål: Två  apelsiner
Promenad: 60min
Middag: Bakad potatis med laxröra, sallad på ett halvt äpple, coctailtomater, pressad citron och solrosfrön                                    
Kvällssnacks: En kopp grönt te


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0